Denk mee na over de toekomst van Brasschaat

Op 22 februari 2019

Het Brasschaatse gemeentebestuur nodigt iedereen uit op dinsdag 26 februari om mee na te denken over de toekomst van de parkgemeente. Woonkwaliteit, toekomstige woonnoden en ondersteuning van lokale detailhandel komen in een eerste fase aan bod.

Iedereen is welkom op dinsdag 26 februari van 16 tot 20u, in het atrium van het gemeentehuis in de Verhoevenlei. “We weten dat er heel wat uitdagingen op ons afkomen. Denk maar aan de klimaatverandering, vergrijzing, mobiliteitsproblematiek en veranderingen in het winkelgedrag. Daarom gaan we samen met het ontwerp- en studiebureau BUUR op zoek naar uitdagingen en opportuniteiten voor Brasschaat. We willen werk maken van een kernversterking. We rekenen op input van de Brasschatenaar”, legt schepen van Publieke Ruimte, Patrimonium, Groen, Natuur en Mobiliteit Goele Fonteyn (N-VA) uit.

Tijdens de hele avond speelt de film Plannen voor Plaats van Nic Balthazar. Deze film sluit mooi aan op de thema's die tijdens het participatiemoment aan bod komen.