Elfdaagse 11 juli-viering sluit af met vuurwerk

Op 12 juli 2014

viering gisteren met de parkpromenade en talloze optredens in het Gemeentepark, toch op veel volk rekenen. "Eigenlijk trokken alle activiteiten veel bezoekers, maar sommigen echt meer dan verwacht. Zo waren de vertellingen van An Nelissen in ons park echte publiekstrekkers en dat volk kwam ook overdag al naar Brasschaat. Onze middenstand heeft hier zo ook mee van kunnen profiteren," vertelt schepen Adinda Van Gerven (N-VA). Toch vielen enkele activiteiten in het water. "De tentoonstelling rond de guldensporenslag trok minder bezoekers. En het Jazz concert in Kamp Noord werd afgelast wegens te weinig interesse van jazzbands. Dat werd jammer genoeg niet tijdig gecommuniceerd. Het is dus zeker nodig een grondige evaluatie te maken van deze elfdaagse. Maar we kunnen bezoekers alvast geruststellen: volgend jaar is het zeker en vast opnieuw 11 dagen feest in Brasschaat. Daar hebben we zelfs al een aantal verrassingen voor in petto," klinkt het.

avond 11 juli park