Wandelzoektocht Rudolfs Rode Neus

Op 16 december 2020, over deze onderwerpen: Jeugd, Sport

Schepen van sport, Adinda Van Gerven blijft inzetten op #BlijvenBewegen.
De afgelopen maanden bleken de wandelzoektochten goed in de smaak te vallen voor jong en oud. Daarom kunnen onze Brasschatenaren tijdens de Kerstvakantie opnieuw genieten van een zeer verrassende wandelzoektocht. De Rudolfs rode neus wandeling start aan de Remise en behelst een 3km.

Het verhaal:

De Kerstman heeft negen prachtige rendieren. Hij heeft ze nodig om zijn slee voort te trekken. Samen bezorgen ze overal ter wereld pakjes. Rudolf is het buitenbeentje en de leider van de kudde. Hij is de enige met een rode neus die oplicht als het donker is. Zo weet de Kerstman altijd de juiste weg te vinden. Jammergenoeg heeft een boze elf Rudolf betoverd waardoor het lichtje van zijn neus niet meer schijnt. Gelukkig kunnen we dit oplossen! Los de raadsels in het park op. Je krijgt telkens een letter. Zet de letters allemaal achter elkaar en je krijgt een code zin. Hiermee laat je Rudolf zijn rode neus weer schijnen. Volg de pijlen en help de Kerstman.

START: Remise in het gemeentepark
PERIODE: 15 dec tot en met en 28 feb.