Veel volk op nieuwjaarsreceptie N-VA Brasschaat

Op 23 januari 2012

Afgelopen vrijdag ontvingen wij zowat 150 leden op onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie in de Remise. In een ongedwongen sfeer kon het bestuur kennis maken met weerom vele nieuwe leden in onze sterk groeiende afdeling.  Een aangename vaststelling voor het bestuur in dit belangrijk verkiezingsjaar 2012.  De verankering van onze partij op lokaal vlak én blijven besturen zijn de doelstellingen van dit jaar.

Fractieleider in de Kamer en Schepen voor Financiën en lokale economie van Brasschaat, Jan Jambon, drukte zijn dankbaarheid uit naar de aanwezige achterban.  De steun die hij dagelijks ondervindt, is een motivatie om zowel op nationaal als op lokaal vlak verder te doen op de ingeslagen weg.  Vooral ook op nationaal vlak kunnen we op Jan en onze fractie rekenen.  Het zal meer dan ooit nodig zijn.  Gelukkig zijn er wel nog mensen die het goed menen met Vlaanderen!

Onze voorzitter, Sven Van Dongen, kondigde de opening aan van een N-VA-secretariaat in februari op de hoek van de Bredabaan en de Veldstraat.  Het wordt een huis waar iedere burger welkom zal zijn en met zijn grote en kleine vragen terecht zal kunnen.  We zijn nog op zoek naar gepaste naam van onze nieuwe locatie.  Alle suggesties zijn welkom op erik.vancleemput [at] n-va.be (subject: voorstel%20naam%20secretariaat%20N-VA%20Brasschaat) . De opening is voorzien op 11 februari.