Dominik Van Landeghem

• Digitaal de klok rond
    Als zaakvoerder van een digitaal communicatieburo kan je me de ganse dag op het wereldwijde web vinden, vooral op sociale media.
    In de drukke tijden van vandaag brengt sociale media mensen dichter bij elkaar. Zo lang we maar de tijd nemen om elkaar in het écht ook te ontmoeten :-)

• Ge zijt van Brasschaat als ge …
    Al meer dan 6 jaar zet ik me als de beheerder van bovenstaande Facebookgroep dagdagelijks in om een platform te creëren waar onze inwoners elkaar kunnen treffen, vragen stellen en zelfs discussiëren over wat ons allemaal aanbelangt: onze mooie gemeente.
    De tientallen berichten en honderden commentaren die dagelijks verschijnen maken duidelijk dat Brasschaat leeft. En dat doet mij veel plezier!
  • Een economisch hart
    Want waarom voor een probleem of bepaald product een eind rijden terwijl de oplossing vaak gewoon om de hoek zit? Naar de toekomst wil ik me nog meer inzetten voor onze eigen ondernemers, de ruggengraat van onze lokale economie.

• Waarom N-VA?
    Ik ben overtuigd dat N-VA dé enige partij is die door de nodige hervormingen die ze doorvoeren, en proberen door te voeren, ons land naar een toekomst brengt die ik voor ogen heb voor mijn kinderen. Zowel sociaal als economisch. Ik wil hier heel graag en hard aan meewerken, binnen Brasschaat maar ook graag daarbuiten..