Gratis concert om TeJo te steunen

Op 18 mei 2016, over deze onderwerpen: Cultuur, Gezin, Verbroedering met Bad Neuenahr Ahrweiler

Het verbroederingscomité Bad Neuenahr organiseert op zaterdag 21 mei een benefietconcert voor TeJo, samen met het Brasschaatse koor Trivium Cantans en het Kammerchor uit Bad Neuenahr.

TeJo is een nieuwe Brasschaatse vereniging waar jongeren hun verhaal kunnen doen. Ze worden onthaald door iemand met ervaring en worden geholpen door opgeleide therapeuten. "In Brasschaat hebben we zo maar 10.000 jongeren die school lopen en daar zijn heel wat jongeren met problemen bij", zegt schepen van Gezin Karina Hans (N-VA).

"Dat kan gaan over pesten, relatieproblemen, negatief zelfbeeld, angst of stress. Daarom is de start van TeJo zo belangrijk omdat ze aan die jongeren een warm onthaal biedt en naar gepaste oplossingen zoekt."

Het concert kan je gratis bijwonen op zaterdag 21 mei om 19.30 uur in de Sint-Antoniuskerk op het Armand Reusensplein. Ter plaatse kan je een donatie doen ten voordele van Tejo.